Conversie Maximalisatie

Strategie en toolbox

Conversie optimalisatie

Wil jij ook het beste resultaat uit je Campagnes? mProvement helpt jou bij het verbeteren van de Conversion Rate Optimization (CRO). Door eerst de basis pit falls te elimineren om daarna d.m.v. associatie analyses en A/B testen de resultaten steeds verder te verbeteren. Wij beheren het gehele traject en zorgen samen met jou voor de beste resultaten.

Het doel van iedere campagne is het binnenhalen van conversies. Of het nou een aankoop is, een boeking, een aanmelding voor een nieuwsbrief, een call of een lead, we kunnen het allemaal benoemen als conversies. Doordat er zoveel uiteenlopende conversies zijn, betekent dat ook dat niet iedere bedrijf dezelfde conversies nastreeft. Daarom is het belangrijk om eerst vast te stellen welke conversie(s) hoort bij jouw bedrijf. Nog specifieker, welke conversie wordt nagestreefd per campagne.

Nadat de conversies zijn vastgesteld is het belangrijk om de customer journey van jouw bedrijf in kaart te brengen. Dit is de reis die iemand aflegt naar een conversie. Door dit te doen krijgen we inzicht in de interacties die een klant heeft tot en met zijn conversie en leggen we de mogelijkheden tot het verbeteren van de customer journey bloot.

Wanneer we de doelen hebben vastgesteld en de customer journey in kaart hebben gebracht kunnen we beginnen met optimaliseren. Samen met jou gaan we een traject in waarin wij nauw met communiceren en alle resultaten aan je rapporteren. Door kennis en expertise te delen kunnen we gezamenlijk het maximale uit de campagnes halen en de bedrijfsdoelen nastreven.

We krijgen inzicht in de interacties die een klant heeft tot en met zijn conversie en leggen we de mogelijkheden tot het verbeteren van de customer journey bloot.

Met meer dan 20 jaar ervaring beschikken wij over veel kennis met het opzetten en implementeren van testtrajecten. Wij maken gebruik van verschillende testen die wij uitvoerig analyseren om vervolgens op basis van de resultaten vervolg testen te creëren. Hierbij bundelen wij onze krachten met die van de klant om gezamenlijk tot het meest effectieve

testplan op te stellen. Vervolgens ontnemen wij de klant de last van het implementeren, monitoren en analyseren van de testen. Wij rapporteren de resultaten in de gewenste vorm aan de klant zodat we samen het vervolg kunnen bepalen.

Door een transparante samenwerking is mProvement in staat om ook voor jouw bedrijf het conversieratio te verbeteren en te optimaliseren. Wij beheren het gehele traject en zorgen samen met jou voor de beste resultaten!

E-commerce

Bij electronic commerce, of ook wel e-commerce genoemd, zul je al gauw denken aan het (ver)kopen van producten op het internet. Dit klopt grotendeels ook, maar...

Lees verder

Contact

Neem gerust contact met ons op of laat hier uw gegevens achter, dan proberen wij u zo spoedig mogelijk te bereiken.
Hoge Naarderweg 46
1217 AG Hilversum