Blog

Google Posts zijn hier om te blijven

Met Google Posts breng je jouw doelgroep op de hoogte van (lokale) acties, evenementen en ontwikkelingen. Tegenwoordig verdwijnen deze berichten niet meer na 7 dagen, dus geef jouw Posts een andere insteek.

Lees verder

Creëer urgentie om jouw conversies te verhogen

Het creëren van urgentie bij de consument is een bewezen manier voor het verhogen van sales en conversies. In dit artikel vijf manieren hoe jij urgentie kan opwekken bij de consument.

Lees verder

Veranderingen in lokale zoekresultaten

De welbekende Local 3-Pack wordt wellicht aangevuld met een Local 2-Pack. In dit artikel brengen we jou op de hoogte van de laatste ontwikkeling betreffende local search.

Lees verder

Upgraden naar Google Analytics 4? De voor- en nadelen

In dit artikel wordt de nieuwe versie van Google Analytics behandelt, Google Analytics 4. De voor- en nadelen komen aan bod zodat jij achteraf een inschatting kan maken of het de moeite waard is om de overstap te maken.

Lees verder

Social media: Facebook trends en ontwikkelingen in beeld

In dit artikel worden belangrijke trends en ontwikkelingen van Facebook besproken zodat jij weet waar je op moet inspelen.

Lees verder

Social media: bereik jouw doelgroep met Facebook Ads

Facebook Ads biedt veel mogelijkheden om jouw doelgroep te bereiken. In dit artikel komen 5 targeting strategieën aan bod, maak gebruik van deze opties en strategieën om jouw bericht bij de juiste persoon te krijgen.

Lees verder