(Predictive) Analytics

Strategie en toolbox

(Predictive) Analytics

Als je wilt weten of je marketinginspanningen resultaat opleveren, dan moet je in de analytics duiken. Combineer je die informatie met inzichten uit big data, dan kun je zelfs voorspellen hoe je klant zich in de toekomt online zal bewegen. En dat kun je direct toepassen in je online strategie en campagnes.

Meten is weten

In data zit waarde, maar je moet wel weten waar je die kunt vinden. Hoe maak je inzichtelijk hoe een klant zich op je website gedraagt, en welke advertentie uit je campagne het beste werkt? Het inrichten en onderhouden van een goede analytics-omgeving vergt veel kennis en tijd. Je wilt relevante gegevens op een inzichtelijke manier bijhouden, zodat je logische verbanden kunt leggen en de juiste conclusies trekt. Door de data op een slimme manier te analyseren, kom je tot nieuwe inzichten waarmee je je website en campagnes kunt optimaliseren. Want meten is weten, en weten is verbeteren: bij mProvement doen we de hele dag niets anders. We helpen je dan ook graag bij het inrichten van een duidelijke analytics-omgeving en bij het uitpluizen van alle beschikbare data om tot een gestructureerde analyse te komen.

Als je kunt voorspellen wat je klanten gaan doen, kun je de klantreis daarop inrichten.

Enorme toegevoegde waarde

We zorgen ervoor dat de gegevens en resultaten van jouw website en campagnes tot in de details worden doorgemeten. Wanneer er voldoende data binnen is gekomen, kunnen we ook voorspellende big data analyses gaan inzetten. Als je kunt voorspellen wat je klanten gaan doen, kun je de klantreis daarop inrichten en je klanten daarin meenemen. Op die manier zijn analytics en big data van enorme toegevoegde waarde voor het behalen van online resultaat.

CRO (conversion rate optimisation)

Klikken mensen eigenlijk wel op je advertentie, schrijven ze zich in voor je nieuwsbrief, en vinden ze uiteindelijk de weg naar je product? We testen, analyseren en verbeteren je resultaten.

Lees verder

Contact

Wil je meer informatie? Laat het ons weten! Je kunt bellen, mailen, of dit formulier invullen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.