Blog

Blog onderwerpen

Local marketing: Facebook en lokale merkbekendheid

Als lokaal bedrijf heb en wil je vaak een verhaal vertellen aan jouw (potentiële) klanten. Om jouw verhaal en bedrijf onder de aandacht te brengen bij je doelgroep kun jij binnen Facebook gebruik maken van verschillende campagnes gericht op jouw lokale merkbekendheid.

Lees verder

Social media: Tips voor adverteren op LinkedIn

LinkedIn is een van de belangrijkere kanalen om een B2B doelgroep te bereiken, maar dit wil niet zeggen dat het kanaal alleen geschikt is voor B2B marketing. LinkedIn wordt namelijk ook steeds vaker ingezet voor B2C marketing. Al met al wordt LinkedIn een steeds belangrijker kanaal om op te nemen binnen jouw strategie.

Lees verder

Google Mijn Bedrijf: Wat betekent ‘Direct Edit’ en wat betekent het voor bedrijven?

Lees verder om meer te weten te komen over de Direct Edit functie van Google Mijn Bedrijf.

Lees verder

Local marketing: Lokaal adverteren via Google Ads

Het vooruitzicht van het managen van betaalde zoekmachinemarketing campagnes kan overweldigend voelen, zeker als je er niet (vaak) mee werkt. In dit artikel zullen er een aantal tips aan bod komen die jou kunnen helpen om een lokaal georiënteerde Google Ads campagne in te richten.

Lees verder

Local marketing: Tips voor de horeca tijdens Corona

De Nederlandse horeca is de afgelopen jaren flink gegroeid. Online marketing speelt hierin een belangrijke rol, dit wordt nog eens versterkt door de gevolgen van Corona. Lees verder voor een aantal tips.

Lees verder

Local marketing: Het belang van lokale SEO voor advocatenkantoren

Wil jij relevante klanten werven en constant blijven groeien als (advocaten)kantoor, lees dan verder. In dit artikel gaan we verder in op het belang van lokale SEO voor advocatenkantoren.

Lees verder