Blog

Blog onderwerpen

Target forecasting met ARIMA

Met behulp van BigQuery kan je als organisatie veel tijd en geld besparen als het aankomt op Big Data analyses. Hier gaan we in dit artikel op in aan de hand van een concreet voorbeeld van een machine learning algoritme .

Lees verder

Google Mijn Bedrijf: Google Posts verdwijnen niet meer na 7 dagen

Met Google Posts breng je jouw doelgroep op de hoogte van (lokale) acties, evenementen en ontwikkelingen. Tegenwoordig verdwijnen deze berichten niet meer na 7 dagen, dus geef jouw Posts een andere insteek.

Lees verder

Creëer urgentie om jouw conversies te verhogen

Het creëren van urgentie bij de consument is een bewezen manier voor het verhogen van sales en conversies. In dit artikel vijf manieren hoe jij urgentie kan opwekken bij de consument.

Lees verder

Google Analytics: De voor- en nadelen van GA4

In dit artikel wordt de nieuwe versie van Google Analytics behandeld, Google Analytics 4. De voor- en nadelen komen aan bod zodat je weet wat je kan verwachten bij de overstap naar GA4.

Lees verder

Social media: Facebook trends en ontwikkelingen in beeld

In dit artikel worden belangrijke trends en ontwikkelingen van Facebook besproken zodat jij weet waar je op moet inspelen.

Lees verder

Social media: Bereik jouw doelgroep met Facebook Ads

Facebook Ads biedt veel mogelijkheden om jouw doelgroep te bereiken. In dit artikel komen 5 targeting strategieën aan bod, maak gebruik van deze opties en strategieën om jouw bericht bij de juiste persoon te krijgen.

Lees verder